close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
atuty
Szukasz części?
wyszukiwarka zaawansowana
atuty
Masz pytanie?
chętnie pomożemy
atuty
Profesjonalny
serwis produktowy
atuty
Darmowa
dostawa części od 1000 zł

 

 

KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI

 

e-mail: reklamacje@wimet.pl

 

 

REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE KURIEREM 

 

 

Przy odbiorze zamówienia prosimy o sprawdzenie przy kurierze paczki czy nie jest uszkodzona . W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru trzeba spisać z kurierem protokół szkody.

Protokół prześlij nam w formie zdjęcia lub skanu mailem wraz z numerem zamówienia, opisem reklamacji, a także zdjęcia uszkodzeń.

 

 

 

PROCEDURA REKLAMACJI

 

 

 

 

Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad.

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.

>>Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.

>>Reklamacje może zostać złożona przez Klienta na przykład:

Pisemnie na adres Sprzedawcy: Wimet H.W.M. Relewicz - ul. Przemysłowa 29, 61579 Poznań.

W formie elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej, na adres Sprzedawcy: reklamacje@wimet.pl

>>Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących danych:

-Imię i nazwisko.

-Nr zamówienia

-Adres.

-Adres e-mail.

-Datę złożenia zamówienia.

-Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania.

-Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

>>O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź pocztą tradycyjną.

>>Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.

>>Klient zobligowany jest do zapewnienia właściwego zabezpieczenia zwracanego towaru.

>>Jeżeli ze względu na rodzaj produktu dostarczenie go przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje.

>>Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

>>Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza,że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

>>W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego Towaru.

>>Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez klienta za pobraniem zawierających reklamowany towar.

 

 

 

 

PROCEDURA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


 

>>Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

>>Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.

>>Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy. Pobierz

>>Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

>>Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.

>>Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Klient może zwrócić Towar na adres Sprzedawcy.

>>W wypadku odstąpienia od umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych) wyłączając koszty dostarczenia towaru.

>>Klient ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do sprzedawcy.

>>Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez klienta za pobraniem zawierających zwracany towar.

>>Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

>>Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.