KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI
e-mail: reklamacje@wimet.pl
REKLAMACJA USZKODZEŃ W DOSTAWIE KURIEREM
Przy odbiorze zamówienia prosimy o sprawdzenie przy kurierze paczki czy nie jest uszkodzona . W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru trzeba spisać z kurierem protokół szkody.
Protokół prześlij nam w formie zdjęcia lub skanu mailem wraz z numerem zamówienia, opisem reklamacji, a także zdjęcia uszkodzeń.
PROCEDURA REKLAMACJI
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
>>Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.
>>Reklamacje może zostać złożona przez Klienta na przykład:
Pisemnie na adres Sprzedawcy: Wimet H.W.M. Relewicz - ul. Przemysłowa 29, 61579 Poznań.
W formie elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej, na adres Sprzedawcy: reklamacje@wimet.pl
>>Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących danych:
-Imię i nazwisko.
-Nr zamówienia
-Adres.
-Adres e-mail.
-Datę złożenia zamówienia.
-Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania.
-Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
>>O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź pocztą tradycyjną.
>>Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
>>Klient zobligowany jest do zapewnienia właściwego zabezpieczenia zwracanego towaru.
>>Jeżeli ze względu na rodzaj produktu dostarczenie go przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje.
>>Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
>>Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza,że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
>>W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego Towaru.
>>Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez klienta za pobraniem zawierających reklamowany towar.
PROCEDURA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
>>Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
>>Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
>>Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy. Pobierz
>>Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
>>Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
>>Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Klient może zwrócić Towar na adres Sprzedawcy.
>>W wypadku odstąpienia od umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych) wyłączając koszty dostarczenia towaru.
>>Klient ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do sprzedawcy.
>>Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez klienta za pobraniem zawierających zwracany towar.
>>Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
>>Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.